Prosjektledelse av kontorflytting

Å flytte en hel bedrift krever planlegging, endring og omstilling. Det påvirker ikke bare de ansatte, men også organisasjonen som helhet, arbeidsprosessene som blir gjennomført og teknologien som blir brukt. Har du kontroll på alt dette? La oss som eksperter både lede og styre ditt flytteprosjekt!

Hva innebærer vår prosjektledelse i deres kontorflytting?

Ønsker du å nå økonomiske og strategiske målsetninger, skape varig endring eller lande et flytteprosjekt som har kjørt seg fast? Uansett kan vi hjelpe deg! Våre prosjektledere har stor kompetanse innen prosjektmetodikk og beste utførelse i bransjen.

Hele prosessen begynner med et innledende konsultasjonsmøte hvor målet er å forme bedriftens prosjektstrategi. Videre forankrer vi både fremdriftsplan, mandater og budsjett i styringsgruppen, samt setter en tydelig prosjektstruktur og oppgaver. Sammen starter vi prosessen sammen med å lage morgendagens arbeidsplass!

Til enhver tid vil prosjektleder rapportere om:

  • Fremdriften i flytteprosjektet
  • Økonomisk status
  • Ulike risikovurderinger
  • Tiltak som blir gjort i styringsgruppen

Innkjøp og anskaffelser til deres nye kontorlokaler

Kontormøbler er ofte en av de store kostnadene ved kontorflytting. Alt fra funksjonelle møbler, veggpynt, pc-skjermer og kontorrekvisita trengs. For oss i B:MOVED er det viktigste å minimere deres kostnad, uten at det går på bekostning av behov og kvalitet. La oss hjelpe dere i innkjøps- og anskaffelsesprosessen til deres nye lokaler.

Selv velger dere om vi kun skal bistå, eller eventuelt lede hele innkjøpsprosessen. Uansett vil vi sørge for at dere får den beste avtalen gjennom en riktig konkurranse. Vi sørger for at dere alltid får beste pris på produkter i alle priskategorier!

Oppfølging av byggeprosessen til deres nye kontor

Å skulle følge opp byggeprosessen til deres nye kontorlokaler kan være en stor og krevende prosess, enten det er et nybygg eller en tilpasning av eksisterende lokaler. Får dere underveis noen nye behov? Eller ønsker dere å nedskalere noe?

Som leietaker følges du opp via møter, og har som ansvar å overholde entreprenørens beslutningsplan med tilhørende frister. Vi bistår deg som leietaker i disse møtene, enten som rådgiver eller representant, og sørger for at både beslutningsgrunnlaget, kvaliteten og løsningene er som avtalt. La oss hjelpe deg å holde kontroll på alt i byggeprosessen!

Interiørdesign til kontor

Interiøret er ikke lenger kun en praktisk og funksjonell løsning, men er også en effektiv måte å presentere bedriftens verdier og kultur. Derfor handler ikke interiørdesign på kontor lenger kun om materialer, kvalitet, farge og form, men også lekenhet, seriøsitet, fartstid og verdier.

Interiørdesign på kontoret bør oppmuntre til:

  • Inspirasjon
  • Kreativitet
  • Arbeidsro, men samtidig samarbeid
  • En god atmosfære
  • Et godt inneklima

Prosjektledelse fra B:MOVED ved kontorflytting

Trenger dere hjelp til å styre, organisere eller lede deres flytteprosjekt? Vi hjelper dere gjerne med alt eller kun noen få tjenester. Det er deres valg, vi tilpasser oss! Ikke nøl med å kontakt for eventuelle spørsmål eller problemstillinger. Vi kommer gjerne innom for en kontorprat. 

 La oss sammen skape deres neste arbeidsplass, som rommer ulike verdier, behov og arbeidsformer!

Ta kontakt i dag på 920 15 700 eller post@bmoved.no.

Nettsiden bruker cookies for å tilpasse funksjonalitet og for å samle inn statistikk. Les mer.